F.A.Q.

Vy se ptáte, my odpovídáme :).

Servis

Mohu přinést zařízení bez objednání na servis?

Můžete, jen nemusíme být zrovna doma :). Zákazníky máme po celé Praze a okolí a pravidelně jsme na výjezdech. Můžete si samozřejmě rezervovat termín buď na Objednávka na Facebooku(tlačítko rezervovat)

Jaké zařízení a značky opravujete?

Hlavně servisujeme mobily a tablety a notebooky značky Apple. Značky, které dokážeme opravit jsou: Apple, Samsung, Huawei, Xiaomi, Honor, Sony, Nokia.

Provádíte opravy na počkání?

Samozřejmě :). Některé úkony jsme schopni udělat v cuku letu. Ale na některé úkony si musíme nechat více času(aby jsme odevzdávali zařízení v perfektní kondici).

Po předchozí domluvě buď na telefonu(605589758),mailu: info@miphone.cz nebo přes objednávkový fomulář.

Jak na vytopený iPhone?

 

  1. Vypnout zařízení!!
  2. Osušit
  3. Odpojit baterii(pokud je možnost)
  4. Co nejrychleji donést iPhone do servisu

Toto je nejlepší cesta pro Vaše zařízení, abychom ho dokázali zachránit v co nejbližší době :). Můžete se ještě pokusit zařízení vložit do rýže, ale nečekejte, že  Vám potom telefon ožije.  Pokud máte na výběr, tak doporučujeme vložit do kuliček nebo sáčků se silikagelem.

Hlavní pravidlo po vypnutí telefonu je NEzapínat.

 

Časté dotazy

Co dělat při zapomenutí hesla na iCloud?

Ještě není vše ztraceno :). 

Obnovit heslo si můžete na stránkách Apple.

Budete vyzváni, aby jste odpověděli na bezpečnostní otázky nebo dostanete heslo na sekundární e-mail, který jste zadávali při zakládání iCloud účtu. Pokud by nefungovala ani tato možnost, tak se můžete obrátit na českou podporu Apple.cz

 

Opravujete samotná skla na iPhone a Samsung?

Ano :). U některých typů oddělujeme pouze samotné sklo. Provádíme to u značek Apple a Samsung. Dostupnost si můžete ověřit v našem ceníku nebo přímo na tel.: 605 589 758 nebo na info@miphone.cz